Wednesday, October 8, 2014

Cum acceptam o infrangere

Ce facem cand preferatul nostru pierde? Inghitim amar ca nu a fost in stare sa faca mai mult si trecem mai departe. M-am enervat, ce-i drept, foarte tare seara trecuta cand Ronnie O'Sullivan a pierdut finala campionatului mondial de snooker in fata lui Mark Selby.

Totusi, nu fac din asta o tragedie, mai grav este ca intorcandu-se acasa Ronnie a avut un accident teribil, din care se pare ca a scapat cu bine, mai ales ca in masina se afla si fiul sau.

Acum na... Nu toate sunt bune si frumoase in viata unui om, desi el este un mare campion, iar eu pur si simplu il iubesc. Poate n-a avut o zi buna.

Si mie mi se intampla cateodata sa am zile mai bune si zile mai proaste la serviciu. El nu are sef care sa ii tina socoteala, dar nici seful meu nu e vreun capcaun. Am mare noroc in privinta asta. Pentru ca de multe ori se intampla sa am foarte mult de lucru pentru clientii care au apelat la firma noastra de servicii salarizare si pur si simplu sa nu ma pot concentra.

Hai sa nu ne lamentam totusi. Sper ca azi sa fie o zi superba in care toate sa iasa asa cum mi-am propus si sa lasam la o parte viata tumultoasa a altora.

No comments:

Post a Comment