Monday, September 8, 2014

Ce faci Moshu’ de acu, bei sau conduci?

Fiindca prietenul meu imaginar a.k.a. Moshu’ e dus (cu pluta!) ma simt nevoit sa mai scriu cate ceva. O sa incep cu o stire de ultima ora.. Moshu’ tocmai a luat permisul de conducere. Daca vedeti pe strada o masina care nu respecta nici o regula de circulatie si care pare ca nu are sofer… nu trebuie sa va mirati, e Moshu’ la volan. In schimb trebuie sa va speriati si sa va departati cat puteti de mult de partea carosabila. Eu unu nu raspund pentru faptele lui si am impresia ca nici el nu are de gand sa raspunda pentru ele. Eu nu cred ca voi stiti dar in ultima vreme prietenului meu imaginar a inceput sa-i cam placa bautura. Nu a devenit alcoolic (inca) dar e pe drumul cel bun. Si acum eu ma intreb ce o sa faca.. o sa conduca sau o sa bea? El sustinea ca o sa le mai faca si pe amandoua da’ am incercat alaturi de un alt prieten imaginar sa il convingem ca nu e bine. Ca sa se scoata a sustinut sus si tare ca el de fapt glumea..Si atunci revin la intrebarea din titlu: “Ce faci Moshu’ de acu, bei sau conduci?” Io stiu deja raspunsul, Cand nu bei o sa conduci si cand nu conduci o sa bei… asa ca o sa iti pun alta intrebare: “Ce iti place mai mult, sa bei sau sa conduci?” Pun pariu ca te-am blocat cu intrebarea asta!

No comments:

Post a Comment